برگزاری سومین همایش مدیریت و مهندسی تالاب ها در اردیبهشت96

 رئیس دانشکده محیط زیست گفت: سومین همایش مدیریت و مهندسی تالاب ها 19 الی 20 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی دانشکده محیط زیست، دکتر احمد طالبی رئیس دانشکده محیط زیست با اعلام این خبر افزود: سومین همایش مدیریت و مهندسی تالاب ها با هدف ارتقای دانش محیط زیستی و کسب تجارب و اطلاعات فرهیختگان در حوزه محیط زیست به منظور مرتفع نمودن مسائل و معضلات تالاب های کشور توسط دانشکده محیط زیست و با حمایت و همراهی سازمان حفاظت محیط زیست و انستیتو علوم و فناوری محیط زیست اکو در تاریخ 19 و 20 اردیبهشت ماه سال آتی برگزار می شود.
وی بیان داشت: دبیرخانه این همایش با اعلام فراخوان در چهارمحور تالاب ها و تنوع زیستی، ارزش و عملکردهای تالاب ها، کیفیت آب، آلودگی، احیا و مهندسی تالاب ها، قوانین، مقررات و مدیریت تالاب ها، مقالات متعدد علمی- پژوهشی از سراسر کشور را دریافت می کند.
طالبی با بیان اینکه علاقمندان تا 15 اسفندماه سالجاری فرصت دارند مقالات خود را به دبیرخانه همایش ارسال کنند افزود: علاوه بر تجلیل از مقالات برتر، مقالات برگزیده در مجله های مدیریت محیط زیست و علوم و مهندسی محیط زیست و در کتاب در حال تدوین «مدیریت پایدار زیست بوم های تالابی ایران» منتشر خواهند شد.
این عضو هیات علمی دانشکده محیط زیست بیان داشت: خوشبختانه در دو دوره پیشین این همایش شاهد استقبال بسیار خوب دانش پژوهان و علاقمندان به حوزه های محیط زیست به ویژه تالاب ها بودیم که برخی از راهکارهای ارائه شده در آن به صورت کاربردی برای احیا و مراقبت از تالاب ها در کشور مورد استفاده قرار گرفت.
وی گفت: برگزاری این همایش را در راستای اهداف دانشکده محیط زیست که علم افزایی و تلاش برای یافتن راهکارهای عملی در خصوص بحران های محیط زیست است می دانیم و امیدواریم با هم اندیشی دانشگاهیان و صاحبان نظر در حوزه تالاب ها بتوانیم گامی امیدوارکننده در این خصوص برداریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست