اپلیکیشن گیلان گشت

سالانه حدود 150 میلیون نفر گردشگر به استان گیلان سفر می کنند و تقریبا تمام این سفرها برای استفاده از جاذبه های طبیعی گیلان است. با این حال، خدمات گردشگری در ابتدایی ترین شکل به مسافران ارائه می شود و هموطنانی که از سراسر کشور به شمال و به استان گیلان سفر می کنند، ابزار و امکان مناسبی برای برنامه ریزی سفر ندارند.

بیشتر اوقات گردشگران به سبب نبودن اطلاعات کامل و در دسترس برای مسیر سفر ، محل اقامت، تهیه غذا، ساحل مناسب ، اماکن دیدنی و …….. دغدغه هایی دارند. سامانه های فعلی تنها بخشی از اطلاعات مورد نیاز را تامین می کنند که برخی اوقات نیز به روز نیستند. از سوی دیگر ، هموطنان عزیزی که از سراسر ایران به استان گیلان سفر می کنند، یکی از مهم ترین منابع درآمد این خطه سرسبز و حاصلخیز هستند. بنابراین ، گردشگران را شایسته خدمات با کیفیت تر و بهتر دیدیم.

همچنین، زمینه اشتغال بیشتر در زمینه گردشگری (بویژه فارغ التحصیلان این رشته)، آموزش برنامه ریزی سفر و فرهنگ سازی در میان گردشگران می باشد که ما با طراحی و راه اندازی سایت گیلان گشت در این راه پیشگام شدیم.

 

اکنون برای دسترسی بهتر به اطلاعات مورد نیازتان قبل از سفر به گیلان، اپلیکیشن گیلان گشت را در اختیار شما عزیزان و هموطنان قرار دادیم.

با تصاویر زیر، اپلیکیشن را برای شما به نمایش گذاشتیم.

این اپلیکیشن را نصب کنید. آیکون این اپ بعد از نصب به شکل زیر است:

قابل نصب بر روی سیستم عامل اندروید

 

بعد از اینکه اپلیکیشن را باز می کنید، مستقیم وارد سامانه می شوید. طبق عکس زیر..

با کلیک بر روی منوی بالا سمت چپ که به صورت سه خط سبز است، صفحه ی کوچک باز می شود و شامل منوهای بالای سایت است که در تصویر بعدی قابل مشاهده است.

 

بعد از باز شدن صفحه ی منوها، روی گزینه ی صفحه اصلی کلیک کنید تا تمام منوها برای شما باز شود(مانند عکس بعد)..

 

تمام اطلاعات مورد نیازتان درباره ی گیلان، در منوهای زیر موجود است. به راحتی می توانید هر کدام از منوها را که نیاز دارید، کلیک کنید.

 

 

در پایین صفحه هم اطلاعاتی همچون وضعیت آب و هوا، راه ها و … طبق عکس زیر، در دسترس شماست.

 

هم اکنون می توانید این اپلیکیشن را   اینجا دانلود کنید و به راحتی مورد استفاده قرار دهید.

 

فهرست