نوروز 94 فرصتی برای عرضه خدمات متفاوت است
معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: با تجربیات گذشته نوروز 94 را به بستری برای عرضه متفاوت خدمات در کشور تبدیل می کنیم.

مرتضی رحمانی موحد، معاون گردشگری و رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفر کشور روز گذشته ( جمعه) در جلسه ای با حضور اعضای ستاد اجرایی هماهنگی خدمات سفر چهارمحال وبختیاری که با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری برگزار شد، گفت: با توجه به اینکه به سمت فصل جدید می رویم، باید نگاه و همت خود را برای نوروز 94 به کار ببریم. وی بااشاره به تصویب ستاد هماهنگی خدمات سفر افزود: با تصویب این ستاد که سال گذشته و در دولت یازدهم انجام شد، نگاه های بخشی باید به یک جریان فرابخشی تبدیل شود. معاون گردشگری در ادامه تصریح کرد: با تبدیل شدن نگاه های بخشی به فرابخشی است که میتوان انتظار داشت همه تلاش ها و فعالیت ها در یک مسیر جریان پیدا کند.

رحمانی موحد خطاب به دستگاه های مرتبط سفر گفت: دستگاه های مرتبط سفر گفت: دستگاه های مرتبط سفر علاوه بر اینکه به وظایف قانونی خود توجه دارند،پیگیر تحقق سیاست دولت یازدهم باشند چراکه در این چهارچوب است که میتوان موفق شد.

وی با اشاره به گروه های موفق گردشگری در دنیا افزود: کشورهای مانند ترکیه،اندونزی و مالزی با یک نگاه فراخبشی به بحث گردشگری به موفقیت های بلندی دست پیدا کرده اند.

رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفر در گردشگری با اشاره به سند ملی طبیعت گردی در کشور گفت: با توجه به نواقص این سند در سال های گذشته به دستور رئیس سازمان گردشگری اصلاح و بازبینی شد.

این مقام مسئول در ادامه افزود: پس از اصلاح این سند تکالیف، موفقیت ها و نقش همه استان های کشور با جاذبه ها و استعدادهای درخشان خود در امر طبیعت گردی ، آبشارها،غارها و رودخانه ها در این سند گنجانیده شده است و تا پایان سال 93 هم به روز خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست