تشکیل جلسه ستاد اجرایی توسعه گردشگری گیلان با محوریت طرح 2020 در لنگرود

 

طبق  گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز گیلان ؛ عبدالغفار شجاع مشاور رئیس سازمان برنامه و بودجه و ناظر ستاد گردشگری2020 گیلان در این نشست با اشاره به ظرفیت های گردشگری در استان گفت : طرح «۲۰۲۰، آغاز دیدار از گیلان» با انسجام دادن و مردمی کردن فعالیت های گردشگری در کنار بهره گیری از توان دستگاه های اجرایی رونق بخش اقتصاد این بخش خواهد بود.
همچنین در ادامه گیلان را مرکز اشتغالزایی گردشگری دانست که باید با برنامه ریزی مناسب ، توانمندی های شهرستان ها و روستاهای آن شناسایی شود.
وی افزود : شهرستان لنگرود ظرفیت های متعدد گردشگری از جمله سواحل، تالاب و ییلاقات خوش آب و هوا دارد که باید از وجود سرمایه گذاران برای توسعه اقتصادی بخش گردشگری بیشتر استفاده کرد.
کیمیا تنهایی، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گیلان با بیان اینکه اشتغال استان باید از طریق گردشگری رونق یابد گفت : آموزش، شناسایی تاریخچه و جاذبه های مناطق مختلف گیلان، استفاده از ظرفیت فعالان و تشکل های گردشگری از جمله مبانی راهبردی رویداد گردشگری ۲۰۲۰ است‌.
فرماندار لنگرود هم در این نشست با اشاره به نقش گردشگری در توسعه فرهنگی و اقتصادی جوامع گفت : توسعه صنعت گردشگری یکی از محورهای اساسی توسعه استان است که نیاز به همت ، عزم و اراده جمعی دارد.
سیروس شفقی افزود : رویداد گردشگری ۲۰۲۰یکی از طرح های خوب برای شناسایی ظرفیت های گیلان و بسترساز رشد و توسعه اقتصاد پایدار است.
طراح گردشگری 2020 گیلان هم با بیان اینکه پیش نیاز توسعه گردشگری ایجاد زیرساخت های ذهنی است ، گفت : رویداد گردشگری۲۰۲۰ حرکت بزرگی برای توسعه گیلان است.
مرتضی طالع با بیان اینکه شهرستان لنگرود کلکسیونی از جاذبه های گردشگری است افزود : ” ۲۰۲۰ ” تصمیم جدی برای رونق گردشگری است و جاذبه های گردشگری لنگرود مثل دیگر مناطق گیلان باید شناسایی و معرفی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست