بازدید از گورستان اسبه ریسه ماسال

 به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان؛صبح چهارشنبه رضا علیزاده و معاونین ایشان به همراه کیوان محمدی رییس سازمان برنامه و بودجه استان با حضور در شهرستان ماسال از پروژه ها و تاسیسات فعال و نیز در حال ساخت گردشگری بازدید کردند.

رضا علیزاده در حاشیه بازدید از گورستان باستانی اسبه ریسه ماسال که سال گذشته مورد کاوش های باستان شناسی قرار گرفت،ماسال را شهرستانی با پتانسیل بالا در حوزه گردشگری طبیعی و تاریخی خواند که درصورت لحاظ نمودن نگاهی فرابخشی به رشد و توسعه پایدار می انجامد.

وی تخصیص اعتبارات لازم جهت اجرای پروژه های جدید در حوزه گردشگری و صنایع دستی را خواستار شد و افزود:با توجه به باستانی بودن برخی نقاط ماسال و لزوم انجام فعالیت های باستان شناسی بعنوان سند هویت بخش برای شهرستان نیازمند تخصیص اعتبارات ملی و استانی بیشتری هستیم.

رییس سازمان برنامه و بودجه استانداری گیلان -کیوان محمدی نیز با ابراز خرسندی از توسعه گردشگری در شهرستان ماسال و همت مسئولان استانی و شهرستانی برای تحقق این ام،ماسال را از نقاط طبیعی و تاریخی ممتاز استان قلمداد کرد که ظرفیت جذب حداکثری گردشگران داخلی و خارجی بالایی دارد.

وی؛ طبیعت بکر،پیشینه تاریخی و ظرفیت های فرهنگی و اجتماعی ماسال را عناصری کارآمد در مسیر توسعه این شهرستان خواند و گفت:در سایه تعاملات دولتی با بخش خصوصی می توان آینده خوبی را برای این منطقه متصور شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست