نخستین نشست کتابخوان شعر در گیلان برگزار می‌شود

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان گیلان با بیان اینکه نخستین نشست کتابخوان شعر در رشت برگزار می‌شود گفت: از ابتدای سال تاکنون ۴۰۳ نشست کتابخوان در استان گیلان برگزار شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، هادی نوری عصر امروز در نشست خبری در رشت با اشاره به اینکه به‌منظور ترویج فرهنگ‌ کتاب‌ و کتابخوانی اقدامات گسترده‌ای در گیلان صورت می‌گیرد اظهار داشت: نخستین نشست کتابخوان شعر در کتابخانه‌ عمومی میرزاکوچک رشت برگزار می‌شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان گیلان با بیان اینکه این نشست کتابخوان 6 دی ماه با همکاری مؤسسه فرهنگی شهرستان ادب برگزار می‌شود افزود: سلسله نشست‌های کتابخوان با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی و معرفی آثار مختلف برگزار می‌شود‌.

نوری با تاکید بر اینکه مجموعه کتابخانه‌های عمومی استان گیلان امسال 403 نشست کتاب‌خوان برگزار کرده است تصریح کرد: امسال توسط این نهاد فرهنگی بیش از 2 هزار و 500 عنوان کتاب معرفی شده است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان گیلان با اشاره به اینکه برگزاری نشست‌های کتابخوان و معرفی کتاب گامی مهم در ترویج فرهنگ مطالعه است افزود: نشست‌های کتابخوان بصورت کتابخانه‌ای، مدرسه‌ای و ویژه در استان گیلان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه از میان کتاب‌های منتشر شده موضوعاتی همانند سبک زندگی ایرانی اسلامی، کتاب‌های متناسب با مناسبت‌‎های ملی و مذهبی و عناوین جذاب در حوزه کودک و نوجوان انتخاب و معرفی می‌شوند گفت: نشست‌های کتابخوان در گیلان با استقبال مطلوبی مواجه است.

نوری با تاکید بر اینکه معرفی کتاب‌ها توسط کتابداران، نویسندگان، شخصیت‌های فرهنگی، اعضاء کتابخانه‌های عمومی استان صورت می‌گیرد گفت: نشست کتابخوان شعر برای نخستین بار در گیلان برگزار می‌شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان گیلان با اشاره به اینکه در این نشست شاعرانی مطرحی چون استاد جلیل واقع طلب، قربان ولیئی، آرش پورعلیزاده، رضا نیکوکار، پونه نیکوی و مجتبی حاذق حضور دارند تاکید کرد: در این نشست ضمن شعرخوانی کتاب‌هایی در حوزه شعر معرفی می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست