سومین قطار گردشگری گیلان شنبه 6 مهر راه اندازی می شود

براساس گزارش  خبرگزاری صدا و سیما ، معاون اجرایی شرکت حمل و نقل ریلی رجا اعلام کرد : سومین قطار گردشگری برنامه ای با نام قطار گردشگری گیلان (مسیر تهران- رشت) در ۴ مهر امسال راه اندازی می شود.
در ادامه رضا عصاری افزود: در صورت تایید راه آهن جمهوری اسلامی ایران ادامه فعالیت این قطار به صورت برنامه ای و در روز های جمعه هر هفته خواهد بود.
وی ساعت حرکت قطار گردشگری گیلان در روز پنجشنبه این هفته را ساعت ۷ صبح از ایستگاه تهران اعلام کرد و گفت: این قطار در طول مسیر در ایستگاه های قزوین، منجیل و رشت توقف دارد، ضمن اینکه برنامه گردشگری دراستان گیلان شامل: دریاچه سقالکسار و موزه میراث روستایی گیلان است.
عصاری خاطرنشان کرد: قطار گردشگری گیلان ساعت ۱۸:۳۰ همین روز از ایستگاه راه آهن سراوان به سمت تهران مراجعت خواهد کرد.
معاون اجرایی رجا در خصوص خدمات این قطار گفت: پذیرایی صبحانه، میوه، ناهار، چای و نسکافه، دمنوش، شام، آب معدنی، بیمه مسافرتی و تور لیدر از جمله خدماتی است که به گردشگران این قطار ارائه می شود و قیمت بسته کامل آن برای هر نفر بزرگسال ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار ریال و برای خردسالان (۲ تا ۱۲ سال) ۲ میلیون و ۵۰ هزار ریال است.
عصاری در خصوص نحوه تهیه بلیت این قطار افزود : متقاضیان می توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی رجا به نشانی www.raja.ir و انتخاب مسیر تهران –رشت، قطار گردشگری را برای ۴ مهر انتخاب کرده و بلیت مورد نظر را خریداری کنند.
وی گفت : سامانه تلفنی ۱۵۳۹ (ارتباط با مشتریان رجا) نیز به صورت شبانه روزی آماده پاسخ گویی به هموطنان و رزرو بلیت درخواستی آنهاست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست