خط پروازی رشت به ایروان در فرودگاه سردار جنگل راه‌اندازی شد

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی سردارجنگل رشت:

خط پروازی رشت به ایروان در فرودگاه سردار جنگل راه‌اندازی شد..

مدیرکل فرودگاه بین المللی سردارجنگل رشت با بیان اینکه در ایام نوروز این فرودگاه با افزایش پروازهای داخلی و خارجی مواجه است، گفت: خط پرواز رشت به ایروان در فرودگاه سردارجنگل رشت راه‌اندازی شد.

غلامرضا کریم آقایی  با اشاره به فرا رسیدن ایام نوروز و با بیان اینکه فرودگاه سردار جنگل رشت آمادگی کامل را در ایام نوروزی دارد اظهار داشت: در ایام نوروز فرودگاه سردار جنگل رشت با افزایش پروازهای داخلی و خارجی مواجه است.

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی سردار جنگل رشت با تاکید بر اینکه به‌مناسبت این ایام پروازهای خارجی از مبدا فرودگاه سردار جنگل رشت راه‌اندازی می‌شود تصریح کرد: برخی از پروازهای مذکور برای نخستین بار از این فرودگاه انجام می‌شود.

کریم آقایی از نخستین پرواز رشت به ایروان در  فرودگاه سردارجنگل رشت خبر داد و با بیان اینکه این پرواز توسط شرکت هواپیمایی ارمنستان انجام می‌شود خاطرنشان کرد: پرواز رشت به ایروان در 29 اسفند ماه امسال از فرودگاه سردار جنگل رشت به مقصد ارمنستان صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه فرودگاه سردارجنگل رشت در ایام نوروز با توجه به افزایش حجم مسافرین برای پذیرش پرواز های فوق العاده به طور ویژه آمادگی دارد بیان کرد: فرودگاه سردارجنگل رشت به طور کامل آماده خدمات رسانی به مسافران داخلی و خارجی نوروزی است.

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی سردار جنگل رشت از پرواز رشت به ایروان در روزهای 5 و 11 فروردین 96 از این فرودگاه خبر داد و خاطرنشان کرد: با افزوده شدن مسیر مذکور، تعداد 4 سورتی پرواز خارجی از این فرودگاه به مقصد نجف اشرف و ایروان انجام می‌شود.

کریم آقایی  تاکید کرد: در جریان اضافه شدن مسیر رشت به ایروان، تعداد 96 سورتی پرواز داخلی در هفته از مبدا فرودگاه سردار جنگل رشت به مقاصد اهواز، مشهد، شیراز، اصفهان،کیش، بندرعباس، عسلویه و تهران صورت می‌گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست