جاده کمربندی نیاز تمام شهرهای گیلان

 

گیلان آنلاین: لیست مذکور در اختیار اداره کل راهداری و حمل و نقل گیلان گذاشته شده تا هنگام نیاز بتوانند از امکانات بخش خصوصی در بازگشایی راه‌ها استفاده کنند.

 

رضا نازک‌کار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به اینکه حضور مدیران در بروز حوادث غیر مترقبه مایه دلگرمی تمام گروه‌ها است اظهار کرد: راه و شهرسازی با ترکیب جدید فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی به تهیه لیست کامل شرکت‌های پیمانکاری به منظور استفاده از امکانات آنها هنگام بروز حوادث غیر مترقبه اشاره کرد و افزود: لیست مذکور در اختیار اداره کل راهداری و حمل و نقل گیلان گذاشته شده تا هنگام نیاز بتوانند از امکانات بخش خصوصی در بازگشایی راه‌ها استفاده کنند.

معاون ساخت و توسعه راه‌های مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با تأکید براینکه عملکرد دستگاه‌ها نباید به صورت جزیره‌ای باشد، بیان کرد: وصل کردن راه‌ها و معابر شهری به‌همدیگر هنگام بروز حوادث غیر مترقبه مهم است.

نازک‌کار به رفت و آمدهای برون‌شهری از درون شهرهای گیلان اشاره کرد و گفت: بیشتر شهرهای استان دارای جاده کمربندی نیستند.

وی با اشاره به بحران برف در سال 83 در گیلان، خاطرنشان کرد: تردد درون شهرها و خارج از آن بزرگ‌ترین موضوع هنگام برف بود.

معاون ساخت و توسعه راه‌های مدیرکل راه و شهرسازی گیلان بر همکاری راهداری و شهرداری‌ها به منظور جلوگیری از انسداد جاده‌ها هنگام بروز حوادث غیر مترقبه تأکید کرد و یادآور شد: شهر رشت نیازمند احداث جاده کمربندی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست