توسعه گردشگری آستارا در سایه هم افزایی بخش خصوصی و دولتی

توسعه گردشگری آستارا در سایه هم افزایی بخش خصوصی و دولتی

مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان با تاکید بر هم افزایی و همگرایی مسئولان دستگاههای اجرایی در جهت توسعه گردشگری،بر لزوم حمایت از سرمایه گذار بخش خصوصی تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان؛رضا علیزاده و معاونین ایشان با حضور در فرمانداری شهرستان آستارا با مدیران دستگاه های اجرایی این شهرستان دیدار و گفتگو نمود.

در این نشست که با هدف بررسی طرح های توسعه محور شهرستان آستارا و هم افزایی بیشتر مدیران با یکدیگر برای تعالی گردشگری این منطقه برگزار شد،رضا علیزاده توسعه گیلان را بر پایه گردشگری خواند و اظهار داشت:بهره گیری از ظرفیت های طبیعی،تاریخی و فرهنگی استان بعنوان ارکان صنعت گردشگری رونق اقتصادی را فراهم می آورد.

وی حل معضل اشتغال و بیکاری را در گرو رفع موانع اقتصادی دانست و افزود:درسایه تعاملات مدیران دستگاه های اجرایی و کاهش چالش های موجود می توان سرمایه گذار بخش خصوصی را تقویت و بهبود روند کسب و کار را شاهد بود.

مدیرکل میراث فرهنگی گیلان تامین و بهبود زیرساخت هایی مانند راه،راه آهن و همچنین مدرن سازی هتل ها و تقویت صنایع دستی را در توسعه گردشگری بسیار مهم و اثر گذار عنوان کرد و گفت:تحول و توسعه زاییده نگاه فرابخشی و برون گراست.

علیزاده با بیان اینکه شهرستان مرزی آستارا به عنوان کانون مراودات بین المللی زمینه تبدیل به بازار هدف گردشگری را دارد،تصریح نمود:توریسم سلامت نیز در این شهرستان یک پتانسیل قابل ملاحضه است.

مدیرمیراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان در پایان بیان داشت:تلاش برای تحقق اقتصاد مقاومتی با اقدام و عمل جهادی می تواند شاهراهی ارزشمند برای تحقق اهداف نظام و دولت تدبیر و امید باشد.

بازدید از چندطرح گردشگری،بازدید از تالاب استیل و نشست با تعدادی از سرمایه گذاران حوزه گردشگری پایان بخش حضور مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان در شهرستان آستارا بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست