بررسی ایمنی سفرهای دریایی نوروز96 در گیلان

اولین جلسه طرح ایمنی سفر های دریایی ویژه نوروز ۹۶ با هدف فراهم کردن سفری ایمن و خوش برای گردشگران نوروزی در بنادر و دریانوردی گیلان برگزار شد.
به گزارش مانا، درجلسه طرح ایمنی سفرهای دریایی ویژه نوروز ۹۶با هدف فراهم کردن سفری ایمن و خوش برای گردشگران نوروزی، کارشناس اداره ایمنی و حفاظت دریایی این اداره کل بنادر و دریانوردی گیلان گزارشی از اجرای طرح ایمنی سفرهای دریایی در سال گذشته را مطرح و عنوان کرد: خوشبختانه سفرهای دریایی بدون حادثه انجام شد و تیم شرکت کننده در این طرح زحمات زیادی کشید تا این طرح به سلامت و بدون حادثه خاتمه پیدا کند.
ایوب پور صادق افزود: نقاط ضعف و قوت این طرح در سال گذشته را مورد بررسی قرار گرفت تا در سال جدید بتوان با هماهنگی بهتر و بیشتر این طرح را به انجام رساند.
سرپرست معاونت دریایی و بندری نیز در باره اجرای طرح ایمنی سفرهای دریایی نوروز ۹۶ گفت: گروه های کاری و جدول زمان بندی برای گروه ها تعیین و وظایف محوله به آنها ابلاغ شد تا هر گروهی در زمان تعیین شده نسبت به اجرای وظایف خود اقدام کند.
مهرزاد نژاد اسم خاطرنشان کرد: امید است تمامی  گروه های کاری این اداره کل با همکاری سایر ارگان های ذیربط در نوروز امسال با انجام صحیح این طرح سفر خوش و ایمن و بدون حادثه را برای مسافران و گردشگران فراهم کنند.
وی افزود: جلسه بعدی این طرح، جلسه استانی است و طرح سفرهای ایمن نوروزی تخصصی تر بررسی خواهد شد و وظایف سایر ارگان های ذیربط استانی نیز در آن جلسه بررسی خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست