آغاز نهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند در لاهیجان

نهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند امروز در لاهیجان به مدت سه روز آغاز به کار می‌کند.

 

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، نهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان در ۲ بخش مسابقه و ویژه کودک و نوجوان عصر امروز (۲۹ مرداد) به مدت سه روز آغاز می‌شود.

در این جشنواره ۲۲ تئاتر خیابانی در هفت نقطه شهر شامل پارک بعثت، پارک رفتگر، باغ نارنج، حاشیه استخر، بوستان هنر، کوچه برق و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان به نمایش در می‌آید که از این تعداد ۱۷نمایش به بخش مسابقه و پنج نمایش نیز مربوط به بخش ویژه کودک و نوجوان است.

 

در نخستین روز این جشنواره پارک بعثت از ساعت ۱۸:۳۰ شاهد اجرای نمایش‌های «بعد از ظهر مرغی»، «حاجت»، «عرش تا فرش»، «مردم چه میبینن»، «تنها تو میدانی چرا داد می زنم» خواهد بود. همچنین نمایش‌های «دو وجب» و «شهرخوب» ساعت ۱۹:۳۰ در پارک رفتگر، «شهر افسرده»، «تلگرام لعنتی» و «لاره فرهاد» از ساعت ۱۸:۳۰ در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان اجرا می‌شود.

 

بوستان هنر نیز از ساعت ۱۸:۳۰ شاهد اجرای تئاترهای «فرصتی برای بیداری»، «گل قالی»، «همه با هم»، «بازی کودک» و «زندگی در اعماق اقیانوس» بوده ضمن اینکه نمایش‌های «کی از همه مهربونتره»، «زندگی کارتونی» و« war no war» در حاشیه استخر اجرا می‌شود.

 

«ملکوت» و « عاشقانه‌های جنگ» از ساعت ۱۹:۹۰ در کوچه برق و «اژدهای زرد وارد می‌شود » و « محله فرهنگ»در باغ نارنج برای علاقمندان به نمایش گذاشته می‌شود.

 

مراسم افتتاحیه این جشنواره ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه(۲۹ مرداد) در پارک بعثت برگزار می‌شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست