تشکیل کمیته های تخصصی گردشگری در شهرستان های گیلان

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان از تشکیل کمیته های تخصصی گردشگری در شهرستان ها خبر داد و گفت: تعامل خوبی بین دستگاه های مربوطه به منظور توسعه گردشگری گیلان ایجاد شده است.

به گزارش روابط عمومی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان؛ رضا علیزاده بعد از ظهر امروز در جلسه کار گروه تخصصی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان با اشاره به آغاز دور دوم سفر های تابستانی در عید فطر امسال اظهار کرد: گیلان از جمله مقاصد گردشگری قابل اعتنا به دلیل وجود سواحل و کوهستان های زیبا در کشور محسوب می شود و این موضوع نشاط سفر به این استان را بیشتر کرده است.

وی به اجرایی شدن طرح ساماندهی سواحل دریا در گیلان اشاره کرد و افزود: امر مذکور به منظور بهره مندی صحیح از مناطق گردشگری استان انجام شده است.

علیزاده با تأکید بر نظارت بر عرضه کنندگان خدمات گردشگری در گیلان بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون یک هزار و 113 بازدید از تأسیسات و صنوف گردشگری استان انجام شده است و این روند تا پایان سفرهای تابستانی ادامه دارد.

 مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان از فعال شدن دستگاه های فرهنگی و اجتماعی در مناطق گردشگری استان خبر داد و تصریح کرد: تابستان امسال برگزاری جشنواره ها، ایستگاه ها و بازارچه های صنایع دستی توسط میراث فرهنگی گیلان تدارک دیده شده است.

وی با بیان اینکه رسانه ها مسائل مربوط به گردشگری را به خوبی رصد می کنند، گفت: اطلاع رسانی از مناطق گردشگری گیلان در جذب گردشگران حائز اهمیت است.

علیزاده به تشکیل کمیته های تخصصی گردشگری در شهرستان ها اشاره کردو یادآور شد: تعامل خوبی بین دستگاه های مربوطه به منظور توسعه گردشگری گیلان ایجاد شده است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان با اشاره به اینکه نگرانی هایی در ساماندهی خانه مسافر ها در استان وجود دارد، اظهار کرد: بیشترین تمرکز دستگاه های نظارتی برای مراکزی است که لجام گسیخته عمل می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست