عجیب ترین استخرهای جهان ‏

استخر رفتن در فصل تابستان از محبوب ترین تفریحات است ، بسیاری از گردشگران نیز هتل ها و مسیرهایی را انتخاب می کنند که بتوانند از این تفریح تابستانی نهایت استفاده را ببرند. در این میان زیرکی و هوشیاری برخی از هتل ها و اقامتگاهها باعث شده تا استخرهایی با عجیب ترین اشکال ، نظر گردشگران را به سوی خودشان جلب کنند.

 

 

این خانه تفریحی در نزدیکی اورلاندو استخری به شکل بستنی دارد! شاید با شنا کردن در استخری که شبیه به بستنی است خنک تر شوید !

 

 

Apartelle de Francesca یک آپارتمان اجارهای در فیلیپین است که استخر آن شبیه به پا می ماند !

 

 

استخر هتل ماریوت مارکوئیس هیوستون (Marriott Marquis Houston) یک رودخانه عجیب و پیچ در پیچ است !

 

 

جی دبلیو ماریوت فو کوک امرالد بی ریزورت اند اسپا (JW Marriott Phu Quoc Emerald Bay Resort & Spa ) در ویتنام نیز یک استخر عجیب به شکل صدف دریایی دارد.

 

 

هتل (Posthotel Achenkircht) در اتریش نیز یک استخر به شکل نماد چینی یین یانگ دارد که آب سرد و گرم را از هم جدا می سازد، در یک سو آب در دمای 17 درجه سلسیوس و در سوی دیگه آب 34 درجه سلسیوس وجود دارد.

 

 

علاقه مندان به هواپیما هم می توانند در استخری شبیه به هواپیما در هتل فلایینگ دبلیو ایرپورت اند ریزورت (The Flying W Airport & Resort ) در نیوجرسی شنا کنند.

 

 

یا علاقه مندان به هنر موسیقی و سازها می‌توانند در دل یک ویولن در نیوجرسی شنا کنند !

 

 

هتل هارت بریک الویس پریسلی ( Heartbreak Hotel ) در ممفیس که در حال حاضر بسته می باشد نیز همانند نامش استخری با قلب شکسته دارد !

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست