استفاده‌کنندگان از مواد محترقه از ۳ ماه تا ۳ سال زندانی می‌شوند

معاون دادگستری کل استان گیلان:

استفاده‌کنندگان از مواد محترقه از ۳ ماه تا ۳ سال زندانی می‌شوند..

 

معاون اجتماعی و پیشگیری از جرایم دادگستری گیلان گفت: افراد متخلف و مصرف کننده مواد منفجره و محترقه در چهارشنبه آخر سال طبق قانون از ۳ ماه تا ۳ سال زندانی می‌شوند.

احمد آقایی با اشاره به فرارسیدن چهارشنبه آخر سال اظهار داشت: متخلفانی که در چهارشنبه آخر سال نظم و آرامش عمومی مردم را برهم می‌زنند تا پایان تعطیلات عید بازداشت می‌شوند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از جرایم دادگستری کل گیلان با تاکید بر اینکه با افراد متخلف و مصرف کننده مواد منفجره و محترقه در چهارشنبه آخر سال به‌طور جدی برخورد می‌شود افزود: طبق قانون افراد متخلف از 3 ماه تا 3 سال زندانی می‌شوند.

آقایی خاطرنشان کرد: طبق ماده 677 قانون مجازات اسلامی اگر کسی با مواد منفجره و محترقه موجب تخریب و خسارت اموال منقول و غیرمنقول شهروندان شود از 6 ماه تا سه سال حبس می‌شود.

معاون اجتماعی و پیشگیری از جرایم دادگستری کل گیلان با بیان اینکه اگر افرادی در ایام مذکور با تخلف و استفاده از مواد منفجره و محترقه موجب سقط جنین شوند از 6 ماه تا سه سال مجازات و حبس می‌شوند افزود: با افراد متخلف این حوزه در استان گیلان به‌طور جدی برخورد می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه افرادی که با ایجاد نابه هنجاری‌ها در چهارشنبه آخر سال موجب مرگ فردی شوند این امر قتل عمد محسوب می‌شود تصریح کرد: افراد متخلف بازداشت شده در چهارشنبه آخر سال تا پایان تعطیلات عید نوروز آزاد نمی‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست