قتل وکیل دادگستری با سلاح گرم در لنگرود

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان گفت:‌ یک وکیل پایه یک دادگستری صبح امروز به ضرب گلوله اسلحه شکاری در شهرستان لنگرود به قتل رسید.

 

سرهنگ محمدرضا جعفری‌ خیرخواه در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در رشت اظهار داشت:‌ صبح امروز یک وکیل پایه یک دادگستری به ضرب گلوله یک اسلحه شکاری در شهرستان لنگرود به قتل رسید.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان عنوان کرد:‌ مقتوله یک خانم 41 ساله است که بر اثر این حادثه که مقابل دادگستری شهرستان لنگرود اتفاق افتاد به ضرب گلوله اسلحه شکاری مردی 45 ساله به قتل رسید.

جعفری‌ خیرخواه با بیان اینکه هم قاتل و هم مقتوله هر دو اهل شهرستان لنگرود هستند تصریح کرد:‌ قاتل پس از ارتکاب به این قتل، اسلحه خود را در همان مکان رها کرده و در حال حاضر به محل نامشخصی متواری شده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان از تحت تعقیب بودن قاتل توسط پلیس خبر داد و افزود:‌ بنا به گزارشات اولیه علت وقوع این حادثه وجود برخی اختلافات شخصی بین مقتوله و قاتل بوده است اما تحقیقات پلیس برای روشن شدن ابعاد دیگر آن ادامه دارد.

جعفری‌خیرخواه با اشاره به اینکه قاتل، دهیار یکی از روستاهای شهرستان لنگرود است اظهار داشت:‌ در حال حاضر گمانه‌زنی‌های بسیاری در این رابطه جریان دارد اما برای روشن‌تر شدن حقیقت ماجرا باید منتظر تکمیل اطلاعات پلیس در این زمینه باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست