تور دوچرخه‌سواری جایزه بزرگ قهرمانی جام کاسپین در گیلان برگزار می‌شود

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی گفت: دومین تور دوچرخه‌سواری جایزه بزرگ قهرمانی کشور تحت عنوان “جام کاسپین” از ۲۵ آبان در منطقه آزاد انزلی استان گیلان برگزار می‌شود.

 

به گزارش خبرگزاری تسنیم از منطقه آزاد انزلی، رضا مسرور ظهر امروز در جمع خبرنگاران در منطقه آزاد انزلی اظهار داشت: دومین تور دوچرخه‌سواری جایزه بزرگ قهرمانی کشور تحت عنوان “جام کاسپین” در منطقه آزاد انزلی برگزار می‌شود.

مدیرعامل منطقه آزاد انزلی با اشاره به حضور مدال‌آوران و اعضای تیم ملی دوچرخه‌سواری در این دوره از مسابقات عنوان داشت: این مسابقه از 25 آبان ماه و برای دومین بار در منطقه آزاد بندرانزلی برگزار می‌شود.

مسرور با اعلام اینکه مسابقات دوچرخه‌سواری جام کاسپین به صورت کریتریوم و در سه رده سنی جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان برگزار می‌شود افزود: این مسابقات در مسیرهایی به طول 30 کیلومتر و 50 کیلومتر برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه به نفرات اول تا هفتم در هر رده سنی هدایای نقدی اهدا می‌شود اظهار داشت: تاکنون بیش از 150 وزرشکار از 20 استان کشور برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کردند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی با اعلام اینکه این دوره از مسابقات در کنار دریای خزر و فضای دلنشین فاز تجاری گردشگری این منطقه برگزار می‌شود گفت: مسابقات جام کاسپین توسط رسانه‌های ملی و استانی و همچنین صدا و سیما پوشش رسانه‌ای داده می‌شود.

مسرور افزایش سلامت اجتماعی، توسعه زیرساخت‌های ورزشی و جذب توریسم ورزشی را از جمله اهداف برگزار مسابقات ورزشی ملی توسط منطقه آزاد انزلی دانست و تصریح کرد: پیست دوچرخه‌سواری پارک جنگلی طالب‌آباد دارای استانداردهای لازم برای برگزاری مسابقات بین‌المللی است.

وی با اعلام اینکه زیرساخت‌های لازم برای برگزاری مسابقات دوچرخه‌سواری در سه بخش کوهستان، پیست و جاده در گیلان وجود دارد افزود: در مدت 5 سال گذشته بیش از 100 رویداد ورزشی بین‌المللی، ملی و منطقه‌ای در منطقه ازاد انزلی برگزار شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست