حضور انجمن دوستی قطری در استان گیلان با هدف رونق گردشگری

رئیس انجمن دوستی قطر وایران و شورای شهر دوحه در راس هیاتی از اعضای این انجمن با حضور در رشت با دکتر نجفی استاندار گیلان دیدار و گفتگو کرد.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان، دکتر نجفی در این دیدار با اشاره به توانمندیهای استان در حوزه گردشگری دریایی و سواحل زیبا گفت: گیلان آماده ی همکاری با قطر در زمینه ی جذب سرمایه گذاری خارجی در بخش گردشگری سواحل و حمل ونقل دریایی است.

رئیس انجمن دوستی قطر وایران و شورای شهر دوحه نیز در این نشست با ابراز خرسندی از حضور در گیلان و بازدید از مراکز گردشگری ، اقتصادی و درمانی استان گفت: گیلان استان بسیار زیبایی است که میتواند نیازمندیهای ما را در بخش مواد غذایی برطرف کند.

در حاشیه این مراسم رضا علیزاده مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان با بیان اهمیت ارتباط نزدیک با کشورهای حوزه ی خلیج فارس گفت : قطر از جمله کشورهایی است که میتواند فرصتهای بسیار زیادی را درحوزه گردشگری ایجاد کند به ویژه آنکه حضور گردشگران قطری نیز می تواند به رونق این صنعت در این کشور کمک کند.وی گفت در تلاشیم با ایجاد مناسبات نزدیک و همکاریهای تنگاتنگ با کشورهای حوزه خلیج فارس از این بازار مستعد به نفع گردشگری نهایت بهره برداری را ببریم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست