ترافیک سنگین جاده‌های گیلان در پایان دور نخست سفرهای نوروزی

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان گفت:‌ پایان دور نخست سفرهای نوروزی ترافیک جاده‌ها و محورهای گیلان را تشدید کرده است.

سرهنگ حسین محمدپور در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در رشت اظهار داشت:‌ ‌با توجه به اینکه به ساعات پایانی دور نخست سفرهای نوروزی نزدیک می‌شویم تمام محورهای ورودی و خروجی و داخلی استان گیلان شاهد ترافیک بسیار پرحجم و تردد زیاد خودروها است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان‌ بیان داشت:‌ تردد بسیار زیاد خودروها در مبادی ورودی و خروجی گیلان تاثیر زیادی در وضعیت ترافیکی جاده‌های داخل استان دارد به طوری‌که دیروز یعنی سوم فروردین ‌شاهد حضور بی‌شمار خودروها در کل استان گیلان بودیم.

محمدپور به وضعیت ترافیکی امروز محورهای ورودی و خروجی استان نیز اشاره کرد و افزود:‌ هم‌اکنون تمامی جاده‌های گیلان شاهد ترافیک کم حجم و آرامی است اما این وضعیت به‌ویژه در عصر امروز با تغییرات بسیار زیاد و تراکم بالای مسافران نوروزی همراه خواهد بود.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان تصریح کرد:‌ تا این لحظه در تمام ایام و روزهای تعطیلات نوروزی شاهد حضور تعداد بسیار زیادی از مسافران و تردد آن‌ها در مبادی ورودی و خروجی استان گیلان به‌ویژه از ساعت 12 ظهر به بعد هستیم.

وی از کاهش تصادفات و سوانح رانندگی خبر داد و افزود:‌ در چند روز اخیر آمار وقوع تصادفات جرحی و یا منجر به فوت در گیلان کاهش پیدا کرده است که یکی از علل آن سرعت کم خودروها به علت تراکم و حجم بسیار زیاد ترافیک در محورهای مواصلاتی استان گیلان است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان خاطرنشان کرد: استفاده از تلفن همراه و خوردن و آشامیدن حین رانندگی از جمله مواردی است که به شدت موجب کاهش دقت راننده می‌شود بنابراین انتظار داریم رانندگان از این‌گونه رفتارهای پرخطر دوری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست