اجرای طرح ساماندهی خانه مسافر در گیلان

با  اجرای طرح ساماندهی خانه مسافر در گیلان گامی جهت پیشگیری از آسیب های اجتماعی در حوزه گردشگری برداشته میشود

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان اجرای طرح ساماندهی خانه مسافرها را موجب پیشگیری از آسیب های اجتماعی در حوزه گردشگری دانست .

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گیلان؛ نشست تخصصی ساماندهی خانه مسافرهای شرق گیلان با حضور معاون گردشگری ، روسای نمایندگی های شرق گیلان این اداره کل ، رییس اداره اماکن نیروی انتظامی استان  و نیز مجری جدید طرح ساماندهی شرق گیلان و همچنین برخی از اعضای جامعه هتلداران برگزار شد.

حمیدرضا آذرپور در این نشست نظارت بر تاسیسات اقامتی را یک امر ضروری قلمداد کرد و گفت: امروز، خانه مسافرها بعنوان کوچکترین واحد اقامتی رسمی شناخته می شوند که شناسایی و ساماندهی آنها می بایست بصورت قانونمند انجام شود.

وی، اجرای طرح ساماندهی خانه مسافر ها را به لحاظ اسکان، امنیت و پیشگیری از آسیب های اجتماعی در حوزه گردشگری ضروری دانست .

این مسئول با بیان اینکه “امنیت” عنصر جذب گردشگر به استان گیلان است؛ نظارت در اجرای صحیح قانون از سوی صاحبان خانه مسافرها را مورد تاکید قرار داد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان یادآور شد: نظارت و بازرسی از خانه مسافرها با همکاری اماکن نیروی انتظامی همچون گذشته ادامه خواهد داشت تا گردشگرانی که گیلان را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب نمودند ؛ رضایت از سفر را با خود به ارمغانببرند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست