اولین گردهمایی آموزشی خانه مسافر” طرح اسکان مسافرین نوروزی” برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان” مهران سرمدیان” سرپرست اداره کاشان، با اعلام مطلب فوق افزود: طرح ملی خانه مسافر با ابلاغ دستور العمل های مربوطه از طرف سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری  کشور به کلیه استان ها ابلاغ شده است.

وی اظهار داشت: طرح ملی خانه مسافر در سطح استان اصفهان در شهرستان کاشان با هماهنگی ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان متشکل از فرمانداری ویژه، شهرداری، اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و  گردشگری  دستگاه های ذیربط و مشارکت شرکت تعاونی گردشگری کاشان سرزمین جاوید به عنوان مجری طرح در سنوات گذشته و سال جاری اجرا شده است.

دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان کاشان در ادامه گفت: در سال 93 مشارکت قابل توجه متقاضیان خانه استیجاری نسبت به سنوات گذشته در کاشان موجب شد اولین کارگاه آموزشی را در آذرماه برگزار کنیم تا کارشناسان محترم حوزه ایمنی، بهداشت و امنیت مطالب مربوطه به حوزه خود را دنبال کننند.

سرمدیان افزود: در این کارگاه آموزشی توجیهی 70 نفر در قالب 120 واحد آموزشی خصوصی شرکت کردند.

سرپرست اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری کاشان ادامه داد: در حال حاضر ظرفیت تخت های اقامتی دائم در شهرستان 1200 تخت است که این طرح با توجه به شرایط ویژه در فصول پیک مسافر خصوصا در فصل بهار با ظرفیتی حدود 500 تخت در قالب خانه های استیجاری – خوابگاه و مدارس به پاسخ گویی به نیاز اقامتی شهرستان می پردازند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست