کاهش محسوس دما و رگبار و رعد و برق در گیلان

رشت – ایرنا – سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از کاهش محسوس دما، بعضی ساعت ها رگبار و رعد و برق در استان از ظهر  پنجشنبه خبر داد.
مازیار غلامی روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار سامانه کم فشار و وزش باد گرم (گاهی شدید) تا  صبح پنجشنبه در منطقه است که بتدریج از ظهر پنجشنبه با نفوذ سامانه پرفشار و شمالی شدن جریانات، شرایط برای وزش باد شمالی (گاهی شدید) ، کاهش محسوس دما ، بعضی ساعت ها رگبار و رعد و برق مهیاست.
وی آسمان امروز گیلان را صاف تا قسمتی ابری، بعضی ساعت ها وزش باد گرم، عصر و شب افزایش ابر عنوان و برای فردا نیز آسمان استان را طی صبح صاف تا نیمه ابری، وزش باد گرم (گاهی شدید) ، عصر و شب افزایش ابر، وزش باد (گاهی شدید) ، در بعضی نقاط رگبار و رعد و برق پیش بینی کرد.
غلامی بیشینه دمای گیلان در شبانه روز گذشته را با 38 درجه مربوط به رودبار و کمینه دما را با 11 درجه مربوط به لوشان و دیلمان ذکر کرد.
سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت: بیشینه و کمینه دمای رشت نیز طی شبانه روز گذشته به ترتیب 32 و 16 درجه ثبت شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست