کشف باغ پرندگان شخصی در منزل شکارچی سابقه دار در اسلامشهر

پایگاه خبری دیده بان محیط زیست و حیات وحش ایران: به دنبال کسب اطلاعاتی مبنی بر نگهداری غیرقانونی پرندگان وحشی در مکانی در شهرستان اسلامشهر، نیروهای یگان محیط زیست استان تهران به تحقیق در این رابطه پرداختند. پس از اطمینان از صحت اطلاعات دریافتی، محیط بانان طی هماهنگی با دادستان و اخذ نیابت قضایی به همراه مامورین نیروی انتظامی اسلامشهر بصورت ناگهانی وارد ساختمان مذکور شدند.در جریان بازرسی از این مکان تعداد 45 عدد انواع پرندگان وحشی بصورت زنده و تعدادی پرنده و پستاندار تاکسیدرمی شده کشف وضبط گردید.پرندگانی که بصورت زنده کشف شده است شامل 5 خوتکای ابروسفید،3 اردک سرحنایی، 2 اردک کاکلی، 2 قوی گنگ، 2 فیلوش،2 اردک بلوطی،4اردک ارده ای،2 طاووسک، 4 تنجه، 1 درنای طناز،2 آنقوت، 2 فلامینگو، 1 چنگر، 2 خوتکا،2 غاز پیشانی سفید و 2 قوی فریادکش، 2 غاز کانادایی، 2 قوی سیاه و 3 اردک ماندرین می باشند.

 تعدادی از پرندگان کشف شده ازجمله درنای طناز،قوی گنگ، قوی فریادکش، قوی سیاه ، خوتکای ابرو سفید، فلامینگو و اردک بلوطی از گونه های حمایت شده و بعضا در معرض انقراض به شمار می روند.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان تهران افزود: همچنین نیم تنه تاکسیدرمی شده یک قوچ وحشی و تاکسیدرمی یک اردک سرسبز و یک کبک نیز در این بازرسی کشف و ضبط گردید. کلیه پرندگان کشف شده جهت تیمار و نگهداری به مرکز احیا و بازپروری پردیسان تحویل شدند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست