حمایت بانکها پروژه های گردشگری گیلان را فعال می کند

اعطای تسهیلات به موقع به سرمایه گذاران می تواند پروژه های گردشگری را فعال کرده و در عین حال کمبود امکانات خدمات گردشگری را مرتفع کند.

به گزارش روابط عمومی این اداره کل، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان در نشست مشترک با مدیر عامل شعب بانک ملی استان گیلان، ضمن تشکر از خدمات بانک ملی گیلان در حمایت از طرح  های مرتبط با این اداره کل، بر ضرورت حمایت بانک ها از پروژه های گردشگری تاکید کرد و گفت : در سالهای اخیر بسیاری از سرمایه گذاران با انگیزه حمایت از بانک ها، پروژه های متعددی را به انجام رسانده اند که در حال حاضر به دلیل محدودیت منابع مالی به صورت نیمه تمام مانده است.

رضا علیزاده در خصوص تسریع در تکمیل پروژه های گردشگری اظهار داشت: اعطای تسهیلات به موقع به سرمایه گذاران می تواند پروژه های گردشگری را فعال کرده و در عین حال کمبود امکانات خدمات گردشگری را مرتفع کند.وی در خصوص تقویت فضای کسب وکار خرد گفت: طیفی از هنرمندان صنایع دستی در قالب مشاغل خانگی مشغول فعالیت هستند که با حمایت تسهیلاتی از آنان می توان فعالیت آنان را گسترده و چه بسا زمینه ایجاد کارگاههای بزرگ تر را فراهم کرد.
این مسوول در خصوص ساختمان بانک ملی  بندرانزلی گفت : این ساختمان جزء بناهای ثبتی میراث فرهنگی است و انجام عملیات مرمتی به صورت مشترک می تواند قابلیت این بنا را بیشتر کرده و آن را به موزه سکه و پول ارتقاء دهد.
ابراهیمی مدیرعالم شعب بانک ملی استان گیلان نیز در ادامه این نشست با توجه به موقعیت گیلان، ایجاد فرصت های سرمایه گذاری در استان را مهم تلقی کرد و گفت : گیلان سرزمین زیبایی ها و جاذبه های ارزشمند است، لذا باید از این مزیت به نفع سرمایه گذاری و توانمند سازی اقتصادی این استان استفاده کرد.
وی با اشاره به توجه بانک ملی در اتمام پروژه های ناتمام استان، اذعان داشت: برخی از پروژه های گردشگری گیلان با حمایت هایی که از سوی بانک ملی صورت گرفته بزودی افتتاح و وارد چرخه خدمات خواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست