نمایشگاه و جشنواره آفرود، کمپینگ و کوهنوردی در رشت برگزار می‌شود

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان گیلان گفت: نمایشگاه و جشنواره کشوری آفرود، کمپینگ و کوهنوردی در محل نمایشگاه بین المللی گیلان برگزار می‌شود.

 

عبدالله سلمانی‌زاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در رشت اظهار داشت: دومین دوره نمایشگاه و جشنواره “آفرود، کمپینگ و کوهنوردی” از پنج‌شنبه 19 بهمن ماه در محل نمایشگاه‌های بین المللی استان گیلان برگزار می‌شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان گیلان تصریح کرد: دومین دوره این جشنواره مفرح که همراه با برنامه‌های ویژه برای سنین مختلف برگزار می‌شود فرصت بسیار خوبی برای جوانان و علاقه‌مندان به ورزش‌های طبیعت محور است.

سلمانی‌زاده درباره اهداف برگزاری این نمایشگاه خاطرنشان کرد: آشنایی هرچه بیشتر جوانان به‌ویژه علاقه‌مندان به فعالیت در ورزش‌هایی همچون مسابقات آفرود، کوهنوردی و ارائه تجهیزات و صنایع وابسته آن‌ها از جمله اهداف مهم این نمایشگاه است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان گیلان ابراز داشت: ایجاد تنوع برای نسل‌های جوان، ایجاد امکانات و فراهم آوردن زمینه پرداختن به تفریحات سالم برای این قشر در زمینه ماشین‌های مسابقه و آفرود از دیگر برنامه‌ها و اهداف این نمایشگاه است.

وی با بیان اینکه برای تمام رده‌های سنی برنامه‌های تفریحی مشخصی در نظر گرفته شده است عنوان کرد: ارائه امکانات تفریحی مانند ماشین‌های مسابقه‌ای و برقی برای کودکان و نوجوانان، برگزاری مسابقات موتورسواری و ده‌ها برنامه دیگر از جمله برنامه‌های ویژه این نمایشگاه است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان گیلان خاطرنشان کرد: افتتاحیه دومین دوره این نمایشگاه امروز ساعت 17 در محل دائمی برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی استان گیلان واقع در جاده تهران برگزار می‌شود.

سلمانی‌زاده درباره روزهای فعالیت و برقراری این نمایشگاه نیز بیان داشت: این نمایشگاه از تاریخ 19 تا 22 بهمن ماه دایر است وعلاقه مندان به این حوزه‌های ورزشی می‌توانند همه روزه از ساعت 15 تا 21 از این نمایشگاه بازدید به‌عمل آوردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست