سفر در زمستان

 

برای سفرتان برنامه تهیه کنید

سعی کنید تا برای سفر خود برنامه ریزی کنید. قبل از هر چیز از وضعیت جاده ها مطلع شویدو اطلاعات کسب کنید . فراموش نکنید که مکان های منحصر به فرد و کارهایی که میتوانید در هر یک از مقصدهای سفر انجام دهید کشف کنید. هر نوع فعالیتی که میتوانید در زمستان انجام دهید و سرگرمی هایی که شامل فصل زمستان در آن منطقه می شود را شناسایی کنید.یک برنامه کامل و ترتیب بندی برای اجرای برنامه هایتان داشته باشید.

بارو بنه مناسب بردارید

عازم ارتفاعات هستید بهتر است ترکیبی از مناسب‌ترین لباس‌های زمستانی را با خود همراه کنید. فراموش نکنید یکی از مهم‌ترین این لباس‌ها یک پوشش کتانی است که باید جهت حفظ رطوبت بدن به عنوان نخستین پوشش‌ تن کنید..بهتر است علاوه بر لباس‌های پشمی، از لباس‌هایی با جنس نایلونی روی تمامی پوشش خود استفاده کنید تا در طول بارش‌های احتمالی خیس نشوید. بهتر است در طول سفرهای زمستانی خود، از چند لایه لباس استفاده کنید تا با ورود به مکان‌های سرپوشیده و گرم بتوانید لایه‌های رویی را از تن درآورده و مانع سرما خوردگی شوید.

بهتر است در طول سفرهای زمستانی خود، از چند لایه لباس استفاده کنید

نوشیدن آب کافی، فقط مختص به فصل تابستان و سفر به مناطق گرم نمی‌شود. اگر چه اقلیم‌های سرد به اندازه اقلیم‌های گرم به کم‌آب شدن بدن نمی‌انجامد، اما همین بی‌توجهی در نوشیدن آب کافی ممکن است سلامت شما را به خطر بیندازد، بویژه اگر شما در طول سفر زمستانی‌تان به فعالیت‌های شدیدی چون اسکی و اسنوبورد بپردازید، خیلی زودتر آب بدنتان را از دست می‌دهید.

شما هرگز نمی دانید در فرودگاه ها، هتل ها، رستوران ها و مکان های توریستی در معرض چه نوع بیماری هایی قرار دارید،بنابراین بهتر است از قبل خودتان را آماده کنید.داشتن یک کیف کوچک لوازم دارویی و کمک های اولیه یکی از مهمترین ملزومات سفر است که امیدواریم هیچ وقت به آن احتیاج پیدا نکنید.

قطعا هیچ چیز به اندازه سفر دست جمعی با خانواده برای انسان لذت بخش نیست.بسیاری از خاطرات ما در هنگام سفر و در جمع هایی که قرار می گیریم شکل میگیرد.پس برای اینکه بهترین خاطرات را برای خود و خانواده و دوستانمان رقم بزنیم،باید در مورد امنیت سفر دقت زیادی داشته باشیم.امنیت همه اعضاء خانواده در سفر باعث میشود که خاطرات خوشی داشته باشیم و درعین حال مطمئن شویم که این خاطرات در سفرهای دیگر تکرار خواهد شد.تجهیزات مهم این فصل مثل زنجیر چرخ وسیله نقلیه خود را چک کنید و برای موارد ضروری لباس گرم و آذوقه های خشک بردارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست