برترین مربی تکواندو زن نونهالان آسیا در رشت تجلیل شد

مراسم تجلیل از برترین مربی بانو نونهالان آسیا عصر امروز در ورزشگاه عضدی رشت برگزار شد.

 مراسم تجلیل از ندا رستاد مربی گیلانی تیم تکواندو نونهالان ایران عصر امروز در ورزشگاه عضدی رشت برگزار شد.

رئیس هیئت تکواندو استان گیلان در این مراسم اظهار داشت: آوازه افتخار آفرینی خانم رستاد به همه کشورها رسید و او به عنوان بهترین مربی آسیا شناخته شد.

محسن سترگی  تصریح کرد: خانم رستاد نشان داد استان گیلان توان و قدرت بسیار بالایی دارد و کاری کرد که دنیا متحیر ماند.

وی با بیان اینکه شاگردان خانم رستاد در مسابقات قهرمانی نونهالان آسیا 6 مدال طلا، سه نقره و یک برنز کسب کردند اعلام داشت: همه شاگردان خانم ندا رستاد با دست پر به کشور بازگشتند.

مسعود رهنما، مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان نیز در این مراسم اظهار داشت: ورزش‌های رزمی مظلوم واقع شده‌اند و تکواندو گیلان این پتانسیل را دارد در المپیک آینده یک مدال برای کشور ما به ارمغان بیاورد.

سخنگوی شورای شهر رشت نیز در این مراسم اظهار داشت: بانوان تکواندوکار گیلانی در یک سال اخیر افتخارات زیادی را کسب کردند و ما نیز با دعوت از آن‌ها به کمیسیون فرهنگی شورا از آن‌ها تجلیل کردیم.

فاطمه شیرزاد با اشاره به اینکه بانوان همواره ظرفیت و توانایی بالایی در حوزه‌های مختلف به‌ویژه ورزش دارند خاطرنشان کرد: امیدواریم شاهد رشد بیشتر بانوان در حوزه‌های مختلف و ورزش باشیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ندا رستاد، مربی تیم ملی تکواندو نونهالان ایران به اتفاق شاگردانش موفق شدند در دومین دوره مسابقات قهرمانی نونهالان آسیا، مقام قهرمانی را به‌دست آورند.

وی در این دوره از مسابقات به‌عنوان بهترین مربی قاره آسیا انتخاب شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست