گردشگری، صنعتی با رشد فوق العاده در استرالیا

گردشگری استرالیا در سال‌های اخیر رشد زیادی نسبت به صنایع دیگر این کشور تجربه کرده است؛ دست اندر کاران این صنعت اکنون در پی رفع موانع برای رشد بیشتر این بخش هستند.

 

در تحقیقات جدیدی که توسط «انجمن گردشگری و حمل و نقل» و «استراتژی استافورد، اقتصاددانان گردشگری» انجام شد اعلام شده است که صنعت گردشگری که تعداد استرالیایی‌های شاغل در آن در سال‌های اخیر تقریبا دو برابر رشد کرده است، یکی از بزرگ‌ترین صنعت‌های کارفرما و تولیدکننده‌ی ثروت استرالیا در دهه‌ی آینده خواهد بود.

 

گزارش تحقیقاتی تحت عنوان «گردشگری: عاملی قدرتمند برای تقویت آینده‌ی استرالیا» نیز به این نتیجه رسیده است که کل هزینه‌های گردشگری در حدود ۷۴ میلیارد دلار (یا ۵۷٪) رشد می‌کند و به میزان ۲۰۴ میلیارد دلار در سال ۲۰۲۶ خواهد رسید. اما، علی‌رغم وجود چشم‌انداز درخشانی که این گزارش برای گردشگری توصیف می‌کند، به موانع پیش روی این رشد و زیرساخت‌های ناکافی و مشکلات سرمایه‌گذاری در بخش خصوصی این کشور هم اشاراتی شده است.

 

سه تن از رهبران صنعت گردشگری و مدیران صنعت حمل و نقل در «چشم‌انداز 2018 TTF – کنفرانس سیاست و صنعت گردشگری استرالیا» که در تاریخ ۱۷ مه ۲۰۱۸ در هتل هیلتون در سیدنی برگزار می‌شود، سخنرانی و مباحثی را در نیازهای زیرساختی گردشگری استرالیا مطرح خواهند کرد تا بتوان شرایط خوبی را برای تعداد رو به رشد بازدیدکنندگان این کشور مهیا کنند.

 

راشل آرگامان، رئیس هیئت مدیره‌ی هتل‌های TFE؛ استور میرمل، رئیس خطوط کشتیرانی کروز کارنیوال استرالیا و اندرو لیزالا، رئیس قطارهای متروی استرالیا بحث‌های متنوعی را درباره‌ی این موضوع مطرح خواهند کرد: اگر شما کشور را بسازید، گردشگران خواهند آمد! – ایجاد زیرساخت‌های لازم برای گردشگری استرالیا در قرن بیست و یکم.

 

این چشم‌انداز از زمان آغاز فعالیت خود در سال ۲۰۰۶، به یکی از رویدادهای مهم TTF برای اعضای آن و صنعت وسیع گردشگری تبدیل شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست