طرح نظارتی ویژه نوروز در سراسر استان گیلان اجرا می‌شود

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان گفت: طرح نظارتی ویژه نوروز به‌منظور تنظیم بازار از ۷ بهمن تا پایان فروردین ماه در سراسر استان گیلان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، فرهاد دلق‌پوش عصر امروز در نشست خبری در رشت با اشاره به اینکه استان گیلان منطقه‌ای مرزی است اظهار داشت: این ظرفیت استان گیلان موجب افزایش ورود مسافران و گردشگران به استان می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان با بیان اینکه با توجه به شرایط اقلیمی و ویژگی گردشگری استان باید در ایام پایانی سال توجه‌ ویژه‌ای به افزایش مصرف و نیازمندی‌های استان داشته باشیم بیان کرد: با آمادگی کامل باید خدمات مطلوبی را به مردم و مسافران ارائه دهیم.

دلق‌پوش با اشاره به اینکه استان گیلان از توانمندی مطلوبی در حوزه بازرگانی برخوردار است خاطرنشان کرد: استان گیلان 18 فروشگاه بزرگ دارد و فروشگاه‌های زنجیره‌ای در سراسر استان با 84 شعبه فعالیت‌ می‌کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان از فعالیت 35 شرکت پخش در استان گیلان خبر داد و با اشاره به اینکه 100 هزار و 200 واحد صنفی در استان گیلان وجود دارد تصریح کرد: اتاق اصناف در تمامی 16 شهرستان استان گیلان حضور فعال دارد.

وی از تشدید نظارت‌ بر واحدهای صنفی استان گیلان در ایام پایانی سال خبر داد و خاطرنشان کرد: نظارت بر قیمت‌ها، خدمات، نمایشگاه‌های بهاره با مشارکت شرکت‌های تولیدی و شرکت‌های پخش در مرکز استان و شهرستان‌های استان از اقدامات ویژه به‌منظور تنظیم بازار شب عید است.

دلق‌پوش با تاکید بر اینکه برگزاری جلسات منظم تنظیم بازار در شهرستان‌های استان گیلان به‌طور ویژه دنبال می‌شود تصریح کرد: به‌منظور تنظیم بازار شب عید، راه‌اندازی فروش فوق‌العاده در شهرستان‌هایی که نمایشگاه بهاره برپا نمی‌شود در دستور کار است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان با اشاره به اینکه بازدید از انبار‌‌های فروش مواد غذایی و فروشگاه‌ها به‌طور مداوم در استان گیلان انجام می‌شود گفت: طرح نظارتی ویژه نوروز به‌منظور تنظیم بازار در سراسر استان گیلان اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه این طرح از 7 بهمن تا پایان فروردین ماه با هدف کنترل، نظارت بر بازار کالا، خدمات و ایجاد آرامش روانی در استان اجرا می‌شود تاکید کرد: شهروندان می‌توانند هرگونه تخلف صنفی را از طریق شماره تماس 124 به‌طور شبانه‌روزی به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اطلاع دهند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان با اشاره به ابنکه نحوه گشت نظارت ویژه نوروز در دو حوزه خدماتی و قیمت کالا است خاطرنشان کرد: کالاهای اساسی و مورد نیاز روزانه در ایام پایانی سال به‌طور ویژه نظارت می‌شوند.

وی از نظارت بر شرکت‌های خدماتی و حمل و نقلی درون شهری و برون شهری در استان گیلان خبر داد و با بیان اینکه نظارت بر قیمت و ارائه خدمات در شرکت‌هتی مذکور به‌طور ویژه رصد می‌شود افزود: استان گیلان در خصوص کالاهای مورد نیاز مردم با هیچ‌مشکلی مواجه نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست