عشق و سیاست

پسرک ۱۵ ساله هر وقت خانم معلم ۴۰ ساله را می دید دلش می لرزید. خانم معلم هم نگاه های آتشین پسر نوجوان را احساس می کرد. با آنکه پسر با دختر خانم معلم همکلاسی بود اما باز هم عشق راه خود را ادامه می داد. نامه هایی رد و بدل شده و قرارهایی گذاشته می شد.
خانم معلم از آن شهر رفت اما پسر عشق خود را همچنان افروخته نگاه می داشت و هر از گاهی با تلفن کردن به خانم معلم قلبش را تسلی می داد.
سالها گذشت و حالا امانوئل جوانی بیست و چند ساله شده بود و فارغ التحصیل بهترین دانشگاه فرانسه. دکترایش را گرفته بود و خانم معلم هم بعد از کش و قوس فراوان بالاخره با داشتن سه فرزند از شوهرش طلاق گرفت تا در سن ۵۴ سالگی با امانوئل ۲۹ ساله که حالا یک بانکدار و سیاستمدار موفق در فرانسه شده بود ازدواج کند. امانوئل و همسرش تصمیم گرفتند که بچه دار نشوند و در عوض بچه های خانم معلم را بزرگ کنند. حالا بعد از ۱۰ سال زندگی مشترک، امانوئل ماکرون نامزد ۳۹ ساله ریاست جمهوری فرانسه با همسر ۶۴ ساله اش پله های موفقیت سیاسی خود را جشن می گیرند.
وقتی خبرنگار لوموند از امانوئل در مورد اختلاف سنی همسرش پرسید وی پاسخ داد:
متعجبم از پرسش شما. خیلی از مردها با زنان بسیار جوان تر از خود ازدواج می کنند و مورد بازخواست قرار نمی گیرند. اما من سنت شکنی کرده ام و بسیار از ازدواج خود با همسرم راضی هستم و در همین حال دست همسر ۶۴ ساله اش که همیشه او را در همایش ها و مصاحبه ها همراهی می کند را گرفت و بوسه زد.
آری، عشق راه پر پیچ وخم و گاها منافی افکار عمومی جامعه را می پیماید.
به زودی شاهد ورود این زوج خوشبخت به کاخ الیزه خواهیم بود. امانوئل ماکرون عاشق پیشه جوان ترین رئیس جمهور تاریخ فرانسه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست