توریسم اصلی‌ترین برنامه توسعه استان گیلان است

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان گیلان:
توریسم اصلی‌ترین برنامه توسعه استان گیلان است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان گیلان با بیان اینکه جاذبه‌های گردشگری استان گیلان مزیتی مهم برای توسعه استان است، گفت: توریسم یکی از اصلی ترین برنامه‌های توسعه استان گیلان است.

کیوان محمدی امشب در بیست و ششمین نشست ماهیانه توسعه اظهار داشت: قسمتی از زندگی هر فردی به سیر و سفر اختصاص دارد و امروز مسافرت قسمت مهمی از زندگی اجتماعی افراد محسوب می‌شود. رئیس سازمان برنامه و بودجه استان گیلان گردشگری را عاملی برای آشنا شدن با ویژگی‌های مثبت فرهنگ‌های مختلف عنوان و خاطرنشان کرد: باید از نکات مثبت فرهنگ‌های به منظور غنی کردن فرهنگ ایرانی بهره برد.

محمدی تاکید بر اینکه قرآن تعصب را متعلق به امت خود نمی‌داند، تصریح کرد: هنر تنها نزد ایرانیان نیست و کشور‌های دیگر نیز دارای فرهنگ و هنر هستند و باید با توسعه گردشگری نکات مثبت کشورهای مختلف را به ایران منتقل کرد.

وی با بیان اینکه گیلان به صورت تاریخی یک استان توریست پذیر بوده است، خاطرنشان کرد: پس از انقلاب نیز سفر گردشگران به استان گیلان همچنان ادامه دارد و توریسم یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های توسعه گیلان است و نباید به آن بی‌توجه بود.

وی با اشاره به اینکه گیلان جاذبه‌های گردشگری گسترده‌ای دارد و این امر یک مزیت بسیار مهم برای توسعه استان محسوب می‌شود، بیان کرد: نارنجستان، باغات زیتون، شالیزارها و طبیعت بکر باعث شده توریست‌های خارجی به استان گیلان را به‌عنوان مقاصد گردشگری خود انتخاب کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست