کارگاه هدایت تحصیلی برای ۳۰ هزار دانش‌آموز گیلانی برگزار می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان:

کارگاه هدایت تحصیلی برای ۳۰ هزار دانش‌آموز گیلانی برگزار می‌شود..

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت: کارگاه هدایت تحصیلی در سطح مراکز آموزش و پرورش سراسر استان‌گیلان، برای ۳۰ هزار دانش‌آموز گیلانی برگزار می‌شود.

مهدی حاجتی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه انتخاب آگاهانه و آزادانه در هدایت تحصیلی یک اصول در موفقیت است اظهار داشت: کارگاه هدایت تحصیلی برای 30 هزار دانش‌آموز گیلانی برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان تعامل اولیا، مدیران، مشاوران و دانش‌آموزان را یک ضرورت در هدایت تحصیلی دانست و گفت: برای هدایت تحصیلی درست دانش‌آموزان تعامل چند سویه مذکور مورد نیاز است.

حاجتی با اشاره به برگزاری کارگاه تخصصی هدایت تحصیلی و شغلی در استان‌گیلان خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری کارگاه مذکور ارائه یک مدل کارآمد در هدایت تحصیلی و اثرگذاری  مطلوب در دانش‌آموزان بوده است.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان رضایت تحصیلی از خروجی مدارس استان را یکی از اهداف بزرگ آموزش و پرورش گیلان دانست و بیان داشت: رضایتمندی دانش‌آموزان و اولیا در هدایت تحصیلی در گیلان به‌طور ویژه مدنظر قرار می‌گیرد.

حاجتی با بیان اینکه تمهیدات لازم در خصوص اقدامات هدایت تحصیلی در مراکز آموزش و پرورش سراسر گیلان اندیشیده شده است افزود: دانش‌آموزان آینده‌سازان جامعه هستند و هدایت تحصیلی متناسب با استعداد‌های آن‌ها موجب پویایی جامعه می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست