پرواز مستقیم رشت ـ گرجستان راه‌اندازی می‌شود‌

مدیرکل فرودگاه گیلان :
پرواز مستقیم رشت ـ گرجستان راه‌اندازی می‌شود‌.

مدیرکل فرودگاه گیلان با بیان اینکه پروازهای فرودگاه بین‌المللی سردارجنگل از ۱۰۶ سورتی پرواز در هفته به ۱۱۴ پرواز افزایش یافته است، گفت: پرواز مستقیم رشت ـ گرجستان در فرودگاه سردار جنگل رشت راه‌اندازی می‌شود.

غلامرضا کریم‌آقایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در رشت با اشاره به اینکه پروازهای فرودگاه سردارجنگل رشت روند رو به رشدی را طی می‌کند اظهار داشت: پروازهای فرودگاه بین‌المللی سردارجنگل نسبت به‌مدت مشابه سال گذشته از 106 سورتی پرواز در هفته به 114 سورتی پرواز افزایش یافته است.

مدیرکل فرودگاه استان گیلان با بیان اینکه در چند ماه گذشته چند پرواز جدید از سوی شرکت هواپیمایی آسمان به این فرودگاه افزوده شده است تاکید کرد: از 22 تیرماه پرواز رشت به گرجستان در فرودگاه سردارجنگل رشت راه‌اندازی می‌شود.

کریم‌آقایی با بیان اینکه پرواز رشت به تفلیس به صورت رفت و برگشت دو روز در هفته و در روزهای دوشنبه و پنجشنبه در فرودگاه بین المللی سردارجنگل رشت انجام می‌شود خاطرنشان کرد: این پرواز به‌صورت مستقیم از فرودگاه رشت به شهر تفلیس گرجستان انجام میشود.

وی با اشاره به اینکه پرواز مذکور تا شهریورماه امسال به‌صورت رفت و برگشت ادامه دارد تصریح کرد: با راه‌اندازی پرواز رشت – تفلیس 8 سورتی پرواز به پروازهای فرودگاه بین المللی سردارجنگل رشت افزوده شده و این امر موجب رفاه حال هر چه بیشتر مسافران فرودگاه رشت می‌شود.

مدیرکل فرودگاه گیلان پروازهای فرودگاه بین المللی سردارجنگل رشت را توسط شرکت‌های هواپیمایی ایرتور، آسمان، زاگرس، کیش، کاسپین، نفت و تابان عنوان کرد و افزود: افزایش پروازهای فرودگاه بین المللی سردار جنگل به شرکت‌های مذکور مرتبط بوده و با رایزنی‌های متعدد، پروازهای این فرودگاه رو به افزایش است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست