تورهای مذهبی گیلان به مناسبت ماه مبارک رمضان افزایش می یابد

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی  و گردشگری گیلان از افزایش برپایی تورهای مذهبی درایام مبارک ماه رمضان در استان خبرداد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان، حمیدرضا آذربور افزود: تورهای گیلانگردی با رعایت شئون ماه مبارک رمضان در قالب تورهای سیاحتی و زیارتی نیم روزه با همکاری انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی استان تعریف میشوند.

وی اظهار کرد: گردشگری، مقوله ای تخصصی است که می بایست از تمام ظرفیت ها و توانمندی ها در راستای توسعه آن استفاده کرد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان ادامه داد : توریسم مذهبی بخشی از گردشگری فرهنگی است که به دلیل وجود بیش از 900  بقعه و امامزاده در استان قابل اهتمام است.

آذرپور همچنین از برگزاری تور ویژه لیالی قدر به مقاصد مکان های مذهبی چون آستانه اشرفیه،امامزاده هاشم،امامزاده ابراهیم،مسجد چهارپادشاهان و شیخ زاهد لاهیجی در لاهیجان و …. برگزار خواهد شد.

آذرپور افزود: در تورهای ویژه یاد شده، گردشگران با بجاآوردن فرایض شب قدر با آیین فرهنگی مقاصد تعیین شده نیز آشنا خواهندشد.

وی بیان کرد: گردشگری فرهنگی یکی از گونه های  این صنعت بوده که بیش از همیشه مورد توجه گردشگران واقع شده و تقویت برگزاری تورهای مذهبی علاوه بر جذب گردشگر به معرفی مقاصد گردشگری مذهبی در گیلان نیز خواهد پرداخت.

56 دفتر خدمات مسافرتی و جهانگردی در استان فعال است.

تورهای مذهبی گیلان به مناسبت ماه مبارک رمضان افزایش می یابد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست