حوزه گردشگری اولویت اعطای تسهیلات روستایی در استان گیلان است

استاندار گیلان حوزه گردشگری را اولویت اعطای تسهیلات روستایی دانست و گفت: تسهیلات اشتغال روستایی به افرادی اعطا می‌شود که شغل پایدار ایجاد کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شفت، مصطفی سالاری عصر امروز در مراسم بهره‌برداری همزمان از 152 کیلومتر راه روستایی در روستای شالما شفت اظهار داشت: محورهای ارتباطی “احمدسرگوراب” و “ملاسرا به شفت” دو محور مواصلاتی مهم گیلان هستند که بهسازی و ساخت آن‌ها آغاز می‌شود.

استاندار گیلان با اشاره به مراحل احداث “سد لاسک” خاطرنشان کرد: تمام مسئولان در دولت و مجلس پیگیر اجرای این طرح هستند و رئیس سازمان محیط‌زیست نیز با آن موافقت کرده است اما مشکلی با سازمان جنگل‌ها در راستای اجرای این طرح وجود دارد که باید تعیین تکلیف شود.

سالاری با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای اعطای تسهیلات روستایی به متقاضیان تصریح کرد: اولویت ما در راستای ارائه این تسهیلات، فعالان حوزه گردشگری هستند که شهرستان شفت نیز از ظرفیت بالایی در این حوزه برخوردار است.

وی با اعلام اینکه تسهیلات اشتغال روستایی به افرادی ارائه می‌شود که بتوانند شغل پایدار ایجاد کنند ابراز داشت: به‌زودی سفر شهرستانی مسئولان ارشد دولتی استان گیلان به شهرستان شفت انجام می‌شود تا از نزدیک شنونده مشکلات اقشار مختلف مردم باشند.

به گزارش تسنیم، در این مراسم که با حضور محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه برگزار شد 152 کیلومتر پروژه روستایی به‌طور نمادین در روستای شالما شهرستان شفت به بهره‌برداری رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست