معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی گفت: دهمین نمایشگاه ‌بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته 18 تا 21 بهمن با حضور شرکت‌ها و بخش خصوصی گردشگری 21 کشور در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.
به‌گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، مرتضی رحمانی موحد در نشست خبری افزود: یکی از هدف‌گذاری‌های اصلی ما در حوزه گردشگری که معرفی جاذبه‌ها و ظرفیت‌های گردشگری کشور است در برگزاری نمایشگاه گردشگری تحقق می‌یابد.
وی با بیان اینکه این نمایشگاه فرصتی است برای گردهمایی و شناخت فعالان عرصه گردشگری با یکدیگر گفت: نمایشگاه دهم با شعار ایران را متفاوت ببینیم برپا خواهد شد.
رحمانی‌موحد افزود: تمرکز ما در این نمایشگاه متنوع کردن حضور بخش خصوصی بوده است و با توجه به محدودیت‌های موجود در فضا، تلاش کرده‌ایم تا حد امکان این هدف محقق شود.
وی گفت: وزرای گردشگری کشورهای عراق، افغانستان، لبنان، زیمباوه، آفریقای جنوبی و هیئت‌هایی از کشورهای ترکیه و روسیه در مراسم افتتاح این نمایشگاه حضور خواهند داشت.
معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری افزود: سیاست‌گذاری نمایشگاه بین‌المللی گردشگری در مسیر درستی قرار گرفته است اما همچنان نیازمند استفاده از تجربه موفق سایر کشورها در زمینه برگزاری نمایشگاه‌های گردشگری هستیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست