نمایشگاه تخصصی “مبلمان و دکوراسیون داخلی” در رشت برگزار می‌شود

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی گیلان گفت: ‌شانزدهمین نمایشگاه تخصصی مبلمان و دکوراسیون داخلی در نمایشگاه بین‌المللی استان گیلان در رشت برگزار می‌شود.

 

عبدالله سلمانی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت با اشاره به برگزاری شانزدهمین دوره نمایشگاه تخصصی مبلمان و دکوراسیون داخلی در رشت اظهار داشت: این نمایشگاه در تاریخ یکم لغایت 5 آبان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان گیلان دایر می‌شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان گیلان ضمن برشمردن تعداد شرکت‌های مشارکت‌کننده در این نمایشگاه ابراز داشت:‌ این نمایشگاه به مدت 5 روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی گیلان برگزار می‌شود و واحدهای تولیدی و بازرگانی از 6 استان کشور نیز در آن شرکت دارند.

سلمانی‌زاده از حضور واحدهای تولیدی و بازرگانی استان‌های گیلان، تهران، مازندران، آذربایجان شرقی، اصفهان و اردبیل در این نمایشگاه خبر داد و گفت: امیدواریم شانزدهمین دوره نمایشگاه مبلمان و دکوراسیون داخلی با استقبال خوبی از سوی شهروندان گیلانی مواجه شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان گیلان در مورد نوع کالاهایی که در شانزدهمین دوره نمایشگاه خانه مبلمان و دکوراسیون داخلی عرضه می‌شوند نیز تصریح کرد:‌ مبلمان،‌ لوستر،‌ کالای خواب،‌ دکوراسیون و تزئینات داخلی منزل از جمله این محصولات هستند.

وی هدف برگزاری این نمایشگاه را دسترسی آسان و بدون واسطه خانواده‌ها به مبلمان عنوان کرد و گفت: آشنایی هر چه بیشتر تولیدکنندگان با سلایق و درخواست‌های مصرف کنندگان و دسترسی تولیدکنندگان به بازار مصرفی گیلان از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

سلمانی‌زاده تبادل اطلاعات بین تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان در حوزه مبلمان و دکوراسیون داخلی را عامل ارتقای سطح تولیدات قلمداد کرد و افزود:‌ با حضور تولیدکنندگان شرکت‌های مختلف در چنین نمایشگاه‌هایی فضای رقابتی خوب و سازنده‌ای نیز بین آنان شکل می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی گیلان با اشاره به اینکه شانزدهمین نمایشگاه تخصصی مبلمان و دکوراسیون داخلی از تاریخ یکم لغایت 5 آبان در رشت برپا می‌شود بیان داشت: علاقمندان می‌توانند در ساعات 15 الی 21 در ایام مذکور از این نمایشگاه بازدید به عمل آورند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست